Ziggo zakelijk webmail

Ben je in de Ziggo zakelijk webmail geïnteresseerd? Dat is zeker een aanrader. Wat veel mensen niet weten is dat niet alleen consumenten een internetabonnement af, maar Ziggo biedt ook abonnementen aan voor haar zakelijke klanten. Bij een internetabonnement bij Ziggo krijg je een aantal e-mailadressen die je kunt gebruiken. Via Ziggo zakelijk webmail kun je jouw online mailbox dan bereiken.

 

Wat kun je met Ziggo zakelijk webmail?

 

De webmail van Ziggo biedt je tal van mogelijkheden en daarbij horen natuurlijk de mogelijkheden om e-mails te versturen en te ontvangen. Het is ook mogelijk om al je sociale netwerken zoals Twitter, LinkedIn en Facebook eenvoudig te koppelen aan je Ziggo webmail.

 

Hiermee hoef je niet altijd steeds langs al je accounts te surfen om je social media goed bij te houden. Je ontvangt alle nieuwtjes direct in je Ziggo webmail omgeving te zien. Maar je kunt niet alleen je social media accounts koppelen aan je mail, maar ook diverse andere mailadressen.

 

Ga je binnenkort op vakantie of ben je een tijdje afwezig? Dan kun je een automatische afwezigheidsmelding met je eigen tekst instellen. Daarnaast is het delen en opslaan van bestanden in Ziggo zakelijke webmail geen enkel probleem. Ook wanneer je geen mail van een bepaald mailadres dient te ontvangen is het mogelijk om dit mailadres heel eenvoudig te blokkeren.

 

Aangemeld blijven en automatisch afmelden

 

Het kan soms erg irritant zijn om steeds opnieuw je gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen bij het openen van je Ziggo webmail. Onder het inlogveld kun je de optie aanklikken om in het vervolg eenvoudig aangemeld te blijven.

 

Hier komt echter wel iets extra’s bij kijken. Voor je eigen veiligheid heeft Ziggo webmail de optie om automatisch af te melden bij afsluiten. Het is vooral praktisch wanneer je vaak gebruikt maakt van vreemde apparaten op verschillende locaties.